Головна » 2017 » Квітень » 20 » Fallout 3: Прев'ю гри
23:22
Fallout 3: Прев'ю гри

Вже зовсім скоро, не пізніше, ніж восени нинішнього року, довгоочікуваний проект і явний бестселер від Bethesda виявиться на полицях магазинів. Довгих десять років (!) Віддані шанувальники без малого великої RPG перебували в невіданні, брали на віру будь-слух і домисел, чекали новин від Interplay і Black Isle - до тих пір, поки не з'ясувалося, що третій Fallout остаточно і безповоротно закритий на стадії альфа -Тестування, колектив розробників розформовано, а видавець на мілині. Історія культової серії могла б так і закінчиться, але обставини склалися інакше, права на сингл-продовження Fallout поїхали до Bethesda , а ледь жива Interplay випросила кредит на створення MMO-проекту у всесвіті одного з найбільш вдалих своїх дітищ. Так, все того ж. Fallout 3 - зовсім інша, нова гра, яку вірніше буде назвати проектом за мотивами того самого " Відродження " (завдяки "флібустьєрам" з відомої контори " Фаргус " на території Росії Fallout запам'ятали саме в такому перекладі) - сучасний графічний движок, помітно оновлені геймплей і структура оповіді, і в тому числі бойова система - все на якісно новому рівні. Таким чином, на питання "чи буде?" відповідь дана однозначна і вже давно, а ось чого очікувати від розробників The Elder Scrolls IV: Oblivion , які взялися робити сувору антиутопію - поки до кінця не ясно.

Fallout 3

Бібліотека Конгресу у Вашингтоні, що характерно, перенесла ядерний удар. Знання сила!

Притулок за порядковим номером 101, де бере початок сюжет Fallout 3 , знаходиться поблизу колись дуже красивого і величного міста Вашингтон, округ Колумбія. Прекрасно усвідомлюючи той факт, що гравців доведеться стабільно дивувати і вражати, щоб уникнути поспішних висновків з боку фанатів, типу "ті ж щі, тільки гірше", або взагалі "це не" фолл ", а якийсь безглуздий мод на Oblivion ", розробники взялися активно постачати ігровий процес стильними, оригінальними і дуже органічно вписуються в сеттинг нововведеннями. Наприклад, гравець потрапляє в світ Fallout 3 ... дитиною. Так, зовсім малюком - мапа, тато, щасливе дитинство в закутках притулку і знайомі правила поведінки в суспільстві, персональний Pip-Boy (новенький, чистенький) і, звичайно, вкрай важливий батьківський подарунок на день народження - значний фоліант "You are SPECIAL!" . На перших порах ми маємо вивчати лише побут і культуру суспільства, поховали під землею і таємниць поверхні не відає. Згодом же, коли герой підросте, отримаємо перші навички виживання, а до повноліття виявимо, що добрий тато, озвучений персонально Ліамом Нисаном ( "Бетмен: Початок", "Царство небесне", "К-19"), кудись грунтовно запропастився . Що ж, саме час вибиратися на поверхню, тільки спершу треба б з Хранителем перетерти за життя і дозвіл на це отримати ...

Fallout 3

Досить уважно вивчити кімнату на тлі, щоб сумнівів не залишилося - перед нами постапокаліптичний геймер.

Як і годиться, на старті Fallout 3 запропонує вам власноруч "намалювати" морду обличчя майбутнього протагоніста, причому всі ваші старання в цьому напрямку будуть автоматично враховані програмним генератором осіб, який в подальшому створить образ батька максимально схожим - дрібниця, а приємно. Рольова ж система залишилася колишньою, хоча і зазнала об'ємної доопрацювання. Тут слово "об'ємна" дуже в тему - крім передбачуваних правок і поліпшень (регулювання балансу, підгонка навичок під нові умови і ін.) Девелопери грунтовно потрудилися над адаптацією рольової системи під нову специфіку - Fallout нині в 3D. Причому, в повному. Покрокові битви теж вирушили на звалище історії одночасно з умовностями подорожей по карті - валандаємося тепер на своїх двох. Тим не менше, більшість фірмових фішок залишилися на місці. Наприклад, нікуди не подівся тактичний екран прицілювання, хоча і важко поки з упевненістю сказати, наскільки зручно їм буде користуватися в реальному часі. Ну, нехай з паузами. Але ж це ж хіба головне? Головне, що щурам і раніше можна відстрілювати яйця! Залишаться і випадкові зустрічі під час подорожей, ось тільки тепер вони дійсно будуть випадковими, а уникати їх доведеться вручну - а то розслабилися аж надто, прокачавши "скаута". Клацнути мишею по кнопці пропуску небажаної зустрічі більш не вийде, і якщо прямо по курсу бригада мордатих супермутантів - будьте ласкаві обползті супостатів за курними пагорбами і руїнами. Тут найпростіше привести в приклад STALKER Якщо таки вийшов " Ждалкера " обізвали Fallout 'ом про Чорнобиль, то Fallout 3 - це, кхм, STALKER про Fallout . Ну, або якось так. Ось тільки камера ще й від третьої особи працює, а рольова складова куди як більш обширна. Але це і без того зрозуміло.

Fallout 3

До третьої частини супер-мутанти таки зрозуміли, що своє зелене супер-гідність має сенс прикривати півметровим шаром хорошого заліза, щоб варіант "пах" навіть не з'являвся на екрані влучного пострілу.

До слова, розробники активно обіцяють, що по частині діалогів, квестів, сюжету і всього того подібного нам - фанатам, тобто - виявляти невдоволення точно не доведеться. Хоча ігровий світ і не такий великий, як хотілося б (втім, як сказати - на даному етапі він виріс в рази і вже перевершив територію Oblivion ) і назвати його густозаселённим (людьми, звичайно, причому, усвідомлюють свої дії - тварі не береться до уваги) не можна, кожне місто, кожен квест, кожен побічний сюжет опрацьовано в найдрібніших деталях. Будь-яку, навіть найпростішу, завдання можна вирішити кількома способами, часом і не підозрюючи про варіанти, а іноді опиняючись і перед суворим вибором. Скажімо, досить спокійне місто Мегатонна, що виділяється серед інших наявністю в самому центрі "просрали" (ну, як новорічна петарда - не спрацювала) атомної боєголовки і своєрідною релігії, прямо пов'язаної з цим зарядом - одне з найважливіших місць в світі Fallout 3 . Там вистачає ключових персонажів, торговців, друзів і ворогів, але при цьому ніщо не заважає гравцеві люб'язно починають боєголовку і відправити всіх мегатоновцев в глибоке пекло і далі вгору до піднебессі. Сюжетна лінія настільки многовариантна, що допускає, за словами розробників, більше двох сотень (!) Різних кінцівок, і зробити подальше проходження неможливим, стерши з поцяткована шрамами лиця землі один з ключових міст, просто не вийде. Взагалі ніяк не вийде. Та й не потрібно, до речі. При будь-якому розкладі залишається мовчазно-запорошений Вашингтон і - увага - тамтешня підземка. Альтернатива засобам пересування, яких, схоже, в грі таки не буде. Ось тільки альтернатива ця досить сувора і вкрай небезпечна, бо в тінях гіллястих тунелів мешкають не тільки різномасті скорпіони і Кігті Смерті, але також вкрай небезпечні мутанти, стабільно налітають рейдами з перевіркою квитків. Загалом, нудьгувати не доведеться точно.

Fallout 3

Повоєнний теремок.

Не останню роль зіграє і горезвісний Radiant AI, що так і не зумів блиснути в Oblivion . Тепер же розробники запевняють, що все довели до розуму. "Бовдур" в Fallout 3 , мовляв, звертаються один до одного по імені, обговорюють актуальні, а не абстрактні питання і всіляко взаємодіють з навколишнім світом, реагують на події, не тільки в поєдинку, але і в мирний час. Плюс кожен персонаж буде, як "ховрах" - Особистість тобто. Позамежне кількість різноманітних діалогів і тем для бесід, індивідуальне ставлення до гравця у кожного NPC, об'єднання і групи, відкрито або чисто ідеологічно ворогуючі між собою - повний набір, іншими словами. І нехай це дійсно вже не той самий Fallout , але на то і десять років минуло з дня релізу другої частини. Світ змінюється, прогрес не стоїть на місці, а гри розвиваються і сильно змінюються. Гірше чи, краще вони стають при цьому - зовсім вже інша розмова. Важливо лише розуміти, що Fallout 3 буде духовною спадкоємицею культових RPG кінця 90-х, причому, швидше за все, дуже і дуже хорошою.

Переглядів: 59 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar