Головна » 2017 » Квітень » 20 » Demigod: Прев'ю гри
23:21
Demigod: Прев'ю гри

Менш ніж через рік після створення культової RTS Total Annihilation її автор - Кріс Тейлор вирішив покинути рідну студію Cavedog Entertainment і зайнятися власною справою. Прихопивши із старого місця роботи декількох товаришів по службі, він організував компанію Gas Powered Games і через деякий час приступив до створення Dungeon Siege . Потім послідували доповнення Legends of Aranna , Dungeon Siege 2 , Supreme Commander і численні аддони до них, проте жодна з цих ігор не змогла навіть наблизитися до слави Total Annihilation . 

Втім, пан Тейлор , схоже, анітрохи не засмучується, і в даний момент активно працює відразу над двома досить цікавими проектами - Space Siege і Demigod . Про перший ми розповімо як-небудь іншим разом, а ось про другий - багатообіцяючому сплаві RTS і action RPG ми поговоримо прямо зараз.

напівбог

Поля битв Demigod невеликі, зате досить оригінальні.

На створення Demigod розробників, за їхніми ж власним визнанням, надихнула на багато користувачів карта для WarCraft 3 Defense of the Ancients , більш відома широкому загалу під скороченням DotA . У ній, нагадаємо, замість остогидлого збору ресурсів і зведення будівель гравцеві пропонувалося взяти під контроль одного з численних героїв і разом з командою однодумців відправитися кришити орди керованих ІІ монстрів і людських супротивників, прокачувати вміння, збираючи золото і цінні речі. Концепція Demigod вкрай схожа - є дві команди могутніх персонажів, дві бази і портали з яких нескінченним потоком лізуть на світ божий натовпу істот, готових допомогти або навпаки чинити опір в досягненні ваших цілей. Завдання протиборчих сторін - зруйнувати ворожу фортецю, не допустивши при цьому знищення власної. Розраховано все це, перш за все, на мультиплеер, але і одиночної кампанії розробники обіцяють приділити увагу. 

Дія нового творіння Gas Powered Games розгорнеться в фентезійної всесвіту, яка самими авторами описується як світ магії після 3000 років інтенсивного розвитку. Тамтешній прогрес не привів до появи техніки, проте справив значний вплив на диво, зробивши його ще більш ефективним і химерним. Головні герої цього разу могутні напівбоги, кожен з яких мріє тільки про те, щоб якомога швидше перебити всіх конкурентів і потрапити в місцевий пантеон, де якраз відкрилася вакансія повноцінного деміурга. Всі представлені в грі персонажі обіцяють бути вкрай яскравими. Чого тільки варта величезний ходячий замок The Rook з требушет на спині і гарматними баштами на плечах, хвацько розколює черепа ворогів своїм молотом.

напівбог

The Rook у всій своїй красі.

В залежності від своїх уподобань гравець зможе вибрати відповідний вид аватара. Два різних типи героїв - два різні стилі гри. Могутній assassin не навчений зводити казарми і командувати арміями, проте його сталеві м'язи, грізна зброя і цілий арсенал смертоносних заклять, дозволяють герою поодинці розправлятися з батальйонами супротивників. General - його повна протилежність. У рівному бою генерал навряд чи вистоїть проти могутнього суперника, однак полководческие і зодческая таланти дозволяють йому будувати бараки і тренувати в них повноцінні армії, якими можна командувати точно так само як і в будь-який RTS. На додаток до цього персонажі класу general комплектуються набором пасивних навичок, здатними впливати на всіх, хто знаходиться поруч дружніх істот, роблячи їх ще сильніше і живуче. 

Хоча в грі і присутні традиційні для жанру стратегії бази, постійно відволікатися на управлінські відносини не доведеться. Збір ресурсів і ретельне планування майбутніх будівель в Demigod скасовані - гроші тут сиплються з повалених противників, а база розвивається практично самостійно разом зі зростанням кількості накопиченого досвіду. Найголовніше - не забувати вчасно будувати гарматні башти в правильних місцях і в потрібній кількості, щоб відвадити від своєї фортеці насідають супротивників.

напівбог

Графічний движок, який використовується в Demigod, дозволяє легко розташувати камеру під зручним кутом і на потрібній висоті.

За графіку в грі відповідає той же движок, що використовувався і в попередньому творінні Gas Powered Games - Supreme Commander . Крім приємною оку картинки він здатний забезпечити масштабування в досить широких межах - при бажанні розглянути діється на полі бою можна буде під будь-яким кутом і з будь-якої висоти.
 

***



Спочатку запланований на кінець поточного року, реліз Demigod був перенесений на лютий 2009-го. На даний момент гра заявлена, як ексклюзивний проект для PC, однак пан Тейлор , судячи з усього, зовсім не проти випустити своє творіння і на Xbox 360, благо її мережеві можливості будуть як не можна до речі, з огляду на багато користувачів спрямованість Demigod . Втім, не будемо будувати припущень, а почекаємо офіційних заяв. У будь-якому випадку гра обіцяє бути дуже цікавою.

Переглядів: 978 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar