Головна » 2017 » Квітень » 20 » Just Cause 2: Прев'ю гри
23:15
Just Cause 2: Прев'ю гри

Пару років тому Just Cause носили на руках. У грі дивним чином для тих часів поєднувалися: величезна відкритий простір, тупі вороги, широкий вибір зброї і, звичайно ж, навіжені трюки. Західні оглядачі одразу ж охрестили проект пісочницею для дорослих. Правда, як дітям поступово набридає колупатися в холодному піску, так і геймери через певний час охололи до творення від Avalanche Studios . Розробники розумно почекали потрібний термін і, виправдовуючи назву своїй контори, вивалили на голову гравців масу подробиць про Just Cause 2 .

Just Cause 2

І все одно я краще Сема Фішера.

Над друга старого нема Ріко Родрігес смажиться в променях Південної Америки, потягуючи дурманяще-солодкий коктейль і насолоджується життям. Ще б пак: після подій першої частини - глобального побоїща на острові San Esperito - у підприємливого найманця завелися гроші і рахунок у швейцарському банку. У низку думок про сенс життя безцеремонно вривається писк телефону. Марія Кейн, не особливо турбуючись про потік лайки на свою адресу, чітко і ясно просить нашого героя про допомогу. Загальний знайомий Томас Шалдон накопичив валюти, купив острів Panau в архіпелазі Malay і замишляє чертовски-страшний-змову з усіма наслідками, що випливають. Ласкаво просимо назад в пекло, містер Ріко! Адже ми скучили. Звичайно, Avalanche зовсім не забивають голову гравця таким "непотрібним" поняттям як сюжет. Головна їх мета в Just Cause 2 - довести все задумки часів оригіналу до розуму і додати драйву. Рецепт хіта готовий? 

Перше, серйозне поліпшення - штучний інтелект. Так-так, комп'ютерні болванчики будуть адекватно реагувати на дії Родрігеса. Ще їх навчать збиватися в групи, прочісувати місцевість і навіть викликати підкріплення. У перших роликах дії бандитів дуже нагадують поведінку клонів з FEAR . Сподіваємося, що роботи в напрямку AI все ще ведуться і поєдинок з декількома ворогами залишить шанс на виживання лише самим влучним.

Just Cause 2

Локальний ядерний вибух? Ріко Родрігез до ваших послуг!

До речі, система автоматичного наведення (Hybrid Locking) знову в моді. Тепер наш протеже розрізняє частини тіла і може вбивати з особливою жорстокістю. Та й просунута анімація покаже, як "радий" розбійник прямого попадання в живіт. Влаштувати бійню на острові наймита допоможе різноманітне озброєння. У новій частині гри можна не тільки екіпіруватися до самих зубів з самого початку (в комплекті: класичне вогнепальна зброя, дуже-дуже багато видів бомб і ВЕЛИКА ракетниця з лазерним наведенням), але і поліпшити поточне обладнання по саме "не хочу". Для покупки та подальшого застосування є більше двох з гаком тисяч всіляких примочок і додаткових деталей. 

Обіцяний солідний автопарк, правда, з одним "але". Відтепер дорожнє покриття прямо впливає на швидкість переміщення. А так як Panau розбитий на різні зони, включаючи непрохідні болота і сухі пустелі, вибір засобу пересування може стати головним болем. Правда, деякі непрохідні етапи можна буде подолати за допомогою підручних засобів, на кшталт парашута і гака. Just Cause 2 не йменувався б гідним спадкоємцем, якби не збільшена кількість трюків. Крюк і мотузку Ріко тепер може причепити до будь-якого об'єкта в радіусі дії. Підтягування предметів до себе, удушення недругів в одну мить або ж лазіння по стінах в стилі Пітера Паркера - дії обмежить лише фантазія гравця. Ну а в комплекті з поліпшеним парашутом, можна виконувати спецкомбо (наприклад, Slingshot) чи насолоджуватися вітерцем на висоті пташиного польоту.

Just Cause 2

Брюс Вілліс відпочиває.

Зазнала змін і система трюків з автомобілем - тепер головний герой зможе безперешкодно переміщатися по власній машині, попутно ухиляючись від граду куль і відповідаючи не менше смертоносними пострілами. 

Схоже, Avalanche перемогли (або в процесі) основну проблему першої частини. Рано чи пізно, якщо пам'ятаєте, в Just Cause виникало нагальне питання: "що ж робити далі?". На жаль, рішення нерозв'язною дилеми геймери бачили в видаленні гри з очей геть. У сіквелі, до загальної радості, з'явиться близько тисячі побічних місій. Їх виконання, так чи інакше, вплине на нову систему Хаосу. Її суть полягає в існуванні цілих угруповань, що не мають відношення до бандитам. Після успішної співпраці, скажімо, з конкретною фракцією, її ряди помножаться вдвічі, а ваша популярність серед членів банди зросте. Ви зможете почати війну з одним противником, домовитися з іншим, піти на штурм ворожого бункера, або просто насолоджуватися свободою дій. Цікаво й те, що зовсім необов'язково працювати під одним прапором - подвійних агентів (привіт, Splinter Cell ) ще ніхто не відміняв.

Just Cause 2

Наш друг в похід зібрався ...

***



З Just Cause 2 просто зобов'язаний вийти стоїть проект. По-перше, досвід розробників. По-друге, їх бажання поліпшити (причому, в багато разів) і розширити можливості гри. По-третє, правильна тактика: ті дорослі так люблять гри в пісочниці.

Переглядів: 1096 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar