23:22 Mirror's Edge (2009): Прев'ю гри | |
Що спільного між містом-утопією століття так XXIII і дисципліною паркур, яка зародилася у Франції? DICE вже напевно знають відповідь на цей і багато інших питань, безпосередньо пов'язані з їх новим проектом. Mirror's Edge не тільки пропонує повну свободу за розумною ціною, а й пробіжку по лезу бритви. Шоу "Фактор Страху 4". Відчуй себе на висоті! Варто трохи прояснити ситуацію: після короткого вступу, гравець бачить очима головної дійової особи хмарочоси, багато хмарочосів. Мимоволі з'являється маса питань. Починаємо згадувати ... так, начебто змахує на Нью-Йорк в XXIII? Цілком реально. Наступна настирлива деталь - противно волаючий навушник. Ах так, це ж наш координатор Mercury. З ним ми познайомимося в tutorial'e, а розлучимося лише після фінальних титрів. Озираємося навколо ... ба, та за нашої протеже така собі конкретна стеження. Хто всі ці люди зі зброєю в руках? Знову спогади ... заборони на особисте життя, таємну переписку з коханими ... класична антиутопія. Я знаю кунг-фу! Згаданий уже Mercury всіляко допомагає дівчині (особливо, на перших порах): підсвічує на мапі кінцевий пункт призначення, трохи пізніше повідомляє про кількість переслідувачів і потенційної небезпеки. Його дійсно можна порівняти з оператором з кінофільму "Матриця", який всіляко допомагав Дзига і його команді. Тут були думки про спробу суїциду. Основна проблема полягає в тому, що тіло - це все, що є у Faith. Буквально. І лише грамотно навчившись контролювати персонажа, геймер подолає будь-які перешкоди і вийде переможцем з усіх сутичок. Пересування протеже за рівнем нагадують реальний паркур: лише набравши прискорення, можна застрибнути он на той смітник і затиснувши комбінацію клавіш стрибнути через припаркований легковик. Часто лише особливий режим faith-vision підкаже, куди можна подітися з чергового замкнутого кута або ж даху хмарочоса. До речі, не дивуйтеся, якщо червоний маркер вкаже на вертоліт з переслідувачами - володіння кунг-фу допоможе кур'єру розібратися з двома-трьома відморозками. Хоча це вкрай негативно вплине на підсумок місії, бо час тут дорогоцінне. Уповільнення тут також присутній - куди вже професійною бігунові без улюбленого багатьма розробниками slo-mo і красивих спецефектів. За сучасну картинку відповідає Unreal Engine 3, так що сумніватися в графічній спроможності проекту DICE немає зовсім ніяких підстав. Мабуть, в метро майбутнього зовсім немає людей.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |