23:14 Samurai Warriors 2: Огляд гри | |
Не минуло й двох років, як KOEI вирішила перенести Samurai Warriors 2 на PC (для PS2 і X360 гра вийшла ще в далекому 2006-му році). Напевно, тільки від однієї цієї новини всі власники персональних комп'ютерів повинні були падати на коліна і віддавати хвалу розщедрився девелоперам. Насправді ж творіння умільців з Omega Force - черговий класичний консольний hack'n'slash, якому практично нічим зацікавити гравця. Кінний пішому не товариш. Геймплей одноманітний, як голки на гілках японських сосен (так, тут ви мене підловили: все прекрасно знають, що в Японії зростає тільки вишня-сакура, яка цвіте 365 днів в році). Левову частку ігрового часу головний герой носиться, як очманілий, з одного кінця карти в інший, попутно нанизуючи десятки і сотні ворогів на списа, а також винищуючи ворожих офіцерів. За союзниками же потрібне око та око - вони, подібно камікадзе, стрибають в саму гущу ворогів, щоб скоріше померти в бою і в той же момент злетіти в самурайський рай. Може воно й на краще, але так чи інакше доведеться починати місію спочатку, тому така самовідданість чомусь не викликає захоплення. До честі розробників, після смерті або програшу персонаж зберігає весь зароблений досвід (на цьому місці співаємо осанну RPG-елементів) і гроші. Так-так, гроші. Гроші правлять і правили світом, і зовсім не дивно, що за золото в Японії часів самураїв можна було купити все - нова зброя, коня і навіть поліпшення деяких здібностей і базових характеристик. Мій меч - твоя голова з плечей. Комбо - один з найважливіших елементів в подібного роду іграх - заслуговують на окрему слова або, якщо можна так висловитися, слівця. За удари відповідають всього дві кнопки, так що якщо ви розраховували на величезну кількість ефектних комбінацій, боюся, ви будете трохи розчаровані. Крім того, є musou або супер-атака - звучить грізно, а на ділі нею можна вразити не набагато більше ворогів, ніж звичайним ударом. Ось в Warriors Orochi - згоден, там супер-атака була дійсно потужною. Та й взагалі SW2 на лад складніше вищезгаданої WO . Вогнику? Графічний движок, здається, не покращували вже років 3-4, і, цілком ймовірно, що не будуть покращувати ще стільки ж. Словом, чудовий спосіб повернуться в той час, коли світом правили спрайт. Так і хочеться вдихнути запах давнини в свої легені - тоді процесори були ще одноядерними, а вгодовані монітори на ЕПТ-трубці зліпили очі своїм яскравим світлом.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |